Saturday 11 May 2013

kehidupan yang tak lari dr dugaan

....ASSALAMUALAIKUM...


 
....Rasenya da lme sgt x updte blog smpai blog p0n da bhabuk skan heee ... <3

       ...nak share story nie aish taun nie sbnrnya da bnyk kali aku tukar keje sjak ak bhnti dr al hanee ..
  ... sbnrnya ak da jumpe yg ssuai dgn aku kje ubs tp ak x seronok sgt ble rmai yg jd mata and ade je xkne ble tang ak ... aish bukan ape ak mmg x suke la kalo owg ckp kje ak nie bnyk pending x siap abz ak kje dua blan cm ak makn gaji tnpe wat kje ..walaup0n ak x nk brukn ofis aku ..rmai sgt staff bhenti aku mmg tcari knpe staff rmai yg bhnti sblum ak blah dr situ.ksian aku tgk boss ak 2 dia mmg baik walaup0n aku ngn dia penah bborak cakap psal kje .tp ksian nak kne cr stff baru .bln nie bpe owg bhnti tmsuk aku.ah psal gaji smpai skunk aku x dpt ble nk dpt p0n x tw da bpe ary bln owg len da dpt gaji .duit da xde nie nak bayar bill clcom.xbaik ko wat owang cm nie.ko tw kan owg nk bhnti npe la x buka cek awl. aku ase kalo ko jd tmpt aku cfrm ko marah.aku doa sgt ko bubh la .. jgn la x bubh ... smpai ble staff akn lari ,...ko wat org ary nie x mngkin ALLAH akn balas sgala pbuatan ko.sbb ak pnah kne la skali cm nie last akk yg wat kitaowg bhnti gak x lame p0n...
                                


        yang bena
    zulaiqah  

No comments:

Post a Comment