Saturday 24 August 2013

assalamualaikum..

serius saya minta maaf sangat pada awak .. wan,faizal, serius aku xley nak layan korg aty nie da ksong if korg baik p0n ak x anggap korg lebih seorang kawan buat mase nie ak nk sendri dlu xnk tikat mane2 hbngn . aku ase korg p0n ley dpt ag baik dr aku nie . dr aku layn korg cm nk xnk baik ak block smua num korg bdua tmsuk dia .insyaALLAH kalo korg jdoh aku xkmne kita akn jmpe gak kalo tu da dttap kn oleh nya . kita nie mmpo mrncng allah yg menentukn segala2 nya .walaup0n aku nak bhgia cm org len. tp myb lom mse nya .ak redha dgn smua nya ape yg jadi nie .xslama2 ak sedih akn dtg gak kbhgian tu sendri cume kita nie sabar and mase tu lom sampai . stiap org ade jdoh msing-2 allah tetap kan . so skunk aku ase baik ak single and mlas nk pkir psal cinta baik aku kejar cita-cita yg aku lom capai ag insyaALLAH kalo d izin kn . and thnx pada awak yg pernah muncl dalam idup saya. saya doakn awak bhgia  saya xkan dndam dgn awak . saya doakn awk d beri kshtan yg sht and ceria selalu . saba dgn dugaan yg mdtang , ni yg takhr tok awk .btw kalo awk kawin dlu jmput saya kita kwn smpai ble2 - for capital " A"

WASALLAM :)

# btw wan and faizal aku doakan korg dpt pmpuan yg ag baik and ssuai ngn korg walaup0n bkn ak sori ak x ley time korg  just kwn je tu je aku mmpo 

No comments:

Post a Comment