Thursday 5 September 2013

Ya Allah ,trase skit hati nie ble tnggung msalah yg hadpi sowg2.dugaan demi dugaan aku kne tmpuh,dgn prngai manusia. aku da trse ptus ase  tokhadpi bnda nie ya allah,aku thu smua yg tjdi nie ade hkmahnya walaup0n ak senym sblik kesdihan yg ade .sanggup dia bepakat dgn owg yg dia closed tpu aku yg dia da kwen , ape nie smua,ape salah aku,tglkn aku  dgn alsan yg x msuk akal,dtg dgn alsan yg mmg x msuk akal kalo ye x suke trus trang jgn nak owg len ikot kot tpu skli. dalam fb bukan men letak gambr aku ,kalo ko da x ske please dlete my pic, jgn aku bnci ko cm ne ex ak dlu ak bnci gak,dtg dgn bbgai alsan nk kmbali oo tak ak nk bbaik time 2. ko ngnis air mata bdrah skli p0n .yes ary nie mmg ary ko tp ingt kat dnia nie ade " hukum karma"ko wat aku ary nie x mungkin ko akn kne balik,buat puas ak x mmpo blas ape cume ALLAH je mmpo blas, ak redha kalo ak da ptus dgn ko, tp ingt satu ary t ko akn crik balik aku, to je time 2 mmg ak akn maaf kn ko tp nak layan cm dlu msj ke im ke smua 2 akn ingore je ... aku manusia biasa yg ade kkurangn ,and ego .. tp cre ko smua owg nk ikot khdak ko .da la lntak ko lpas nie . owg len dok xcye ape ak ckp tp aty aku xkn tpu kalo bnda 2 x btul. melen kn ak dpt ase . xpe ko wt la ape ko nk wat ak nk tgk pemainan ko sjauh mne oke ! 

No comments:

Post a Comment